Veel Gestelde Vragen

 

Ziet het product wat ik koop hetzelfde eruit als op de webshop?
Wij gebruiken voor nieuwe artikelen stockfoto's welke worden aangeleverd door de leverancier. Afbeeldingen kunnen afwijken als een artikelcover word veranderd door de uitgever.

Voor retro games en verzamelartikelen proberen wij een zo goed mogelijk beeld te schetsen van de staat van het product. Wij maken onderscheid in de editie van de game (bv Platinum, Player's Choice). Games met een kartonnen verpakking worden altijd apart gefotografeerd. Wanneer een game een andere taal heeft op de verpakking dan Engels of Nederlands zullen wij dit vermelden.

Indien je een verzoek of vraag hebt over een specifiek product kan je contact met ons opnemen hierover.

Zijn de artikelen Nieuw of Gebruikt?
Wij verkopen Nieuwe en Gebruikte producten, wij zullen dit altijd vermelden. Onze gebruikte artikelen worden uitvoerig getest en schoongemaakt, wij geven hier 1 Maand Garantie op. Merchandise is altijd nieuw, tenzij anders aangegeven. 

Wat is Platinum, Selects, Classic, Essential?
Dit zijn her-uitgaves van games maar wijken niet af van de eerste uitgaves. De prijs van deze games kan afwijken, dit betekent echter niet dat er iets niet compleet is. We houden hier rekening mee voor verzamelaars.

Ik heb een gebruikte game gekocht, waarom werkt de meegeleverde code niet?
Meegeleverde code's of actie's, wij kunnen de geldig niet controleren. Bij aanschaf van een gebruikte game bestaat de mogelijkheid dat deze dus al gebruikt zijn. Dit heeft verder geen invloed op de game en deze kan altijd gespeeld worden.


Kan ik mijn bestelling combineren?
Ja dit is mogelijk, wanneer je een bestelling hebt geplaatst die nog niet is verzonden kun je een nieuwe bestelling plaatsen. In het opmerkingen vak kun je aangeven dat je de bestelling wilt combineren met je order (vul het ordernummer in). We zullen dan zorgen dat de bestelling samen word verzonden. De eventueel teveel betaalde verzendkosten zullen wij vergoeden. Is de bestelling al verzonden dan kunnen we helaas geen wijzigingen meer toevoegen. 
Bestellingen die betaald zijn met Creditcard of Paypal kunnen wij helaas niet combineren.

Is alles wat op de webshop staat op voorraad?
De voorraad van onze webshop is onze actuele voorraad, zodra een artikel is uitverkocht wordt deze ook niet meer weergegeven op de webshop en kan dus ook niet meer gekocht worden. Wanneer een artikel alsnog niet beschikbaar is, door bijvoorbeeld een voorraad fout, zullen wij altijd contact met je opnemen voordat wij je bestelling verzenden.

Een uitzondering geldt bij artikelen die onderstaande mededeling erbij hebben staan. Staat dit er niet dan is het artikel op voorraad.

Pre-Order artikelen kunnen altijd besteld worden, zolang de bestelde voorraad niet is uitverkocht. Lees hier meer over Pre-Orders.

Een artikel in het winkelwagentje plaatsen geldt niet als reservering, pas wanneer de betaling voltooid is. 

Kan ik mijn games ook aan jullie verkopen?
Je kan bij ons je games en gerelateerde producten verkopen voor winkeltegoed of cash. 
Meer informatie vind je hier.

Geven jullie ook garantie? Kan ik mijn artikel ook ruilen/retourneren?
Lees hier meer over Garantie - Ruilen & Retour.

Staat je vraag hier niet bij?
Vraag het ons via Mail, Whatsapp, Facebook Messenger

Openingstijden

Maandag: 09:30 - 18:00
Dinsdag: 09:30 - 18:00

Woensdag: 09:30 - 18:00
Donderdag: 09:30 - 18:00
Vrijdag: 09:30 - 20:00
Zaterdag: 09:30 - 17:00

Koopzondag:
Zondag 26 Januari: 12:00 - 17:00

© 2013 - 2024 Player2 Geek & Gamestore | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel